Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Council of Elders 10 Heroic ...
2018 okt. 13

Taktika > Throne of Thunder > Jin'rokh the Breaker - Jin'rokh the Breaker HC - Horridon - Horridon HC - Council of Elders - Council of Elders HC - Tortos - Tortos HC - Megaera - Megaera HC - Ji-kun - Ji-kun HC - Durumu the Forgotten - Durumu the Forgotten HC - Primordius - Primordius HC - Dark Animus - Dark Animus HC - Iron Qon - Iron Qon HC - Twin Consorts - Twin Consorts HC - Lei Shen - Lei Shen HC - Ra-den (HC)

Throne of Thunder raid harmadik bossa Council of Elders, a troll kvartett, fejenként 117 Milla HP-val.


A troll törzsek történelme -- a Drakkari, a Farraki, az Amani és a Gurubasi -- tele van ezerévnyi árulással és és konfliktussal, de a Zandalarik ígérete egy új, mevállíthatatlan birodalomról végre egyesítette ezeket az eltérő vezéreket.


Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 DPS

 

 

Gara'jal the Spiritbinder:

   

The Spirit of Gara'jal: Gara'jal szelleme megszáll egy vezért, ezzel felerősíti a képességeit illetve elkezd töltődni a Dark Energy barjuk. Gara' jal szelleme addig marad a trollba , míg az nem szenved el a teljes hp-ja 25%-ának megfelelő damaget.  A szellem távozása után egy másik vezért keres magának, 0-ra csökkenti a Dark Energyt és Lingering Presence effectet hagy maga után.

   

Lingering Presence: Gara’jal távozása után az adott bossnak 15%-kal nő a damage és 15%-kal gyorsabban fog töltődni a Dark Energyje az összecsapás végéig. Ez az effect stackel.

   

Dark Power: ha egy boss eléri a 100 Dark Energyt, akkor Dark Powert kezd castolni 1 másodpercenként. A Dark Power 20.000 Shadow damaget okoz mindenkinek és minden castolás után 10%-kal nő a képesség okozta damage.

Frost King Malakk:

   

Frigid Assault: a képesség hatására Nalakk melee támadásai 97.500 Frost damaget okoznak és csapásonként 1 Frigid Assault debuffot rak a célontra. A Frigid Assault 15 másodpercre stunnolja a célpontot 15 stacknél.

   

Biting Cold: Malakk jéggel borít be 1 playert, ez 122.000 Frost damaget okoz neki és Biting Cold debuffot rak fel. A Biting Colddal borított player 150.000 Frost damaget okoz 2 másodpercenként minden 4 yardon belül álló playernek 30 másodpercen keresztül.

   

Frostbite: Malakk akkor használja ezt a képességét, ha Gara' jal megszállja. Malakk jéggel borít be egy playert, ez 143.000 Frost damaget okoz neki illetve 5 stack Frostbiteot rak fel. A Frostbite hatására a player minden Frostbite stack után 60.000 Frost damaget okoz minden 4 yardon belül lévő playernek 1 másodpercenként 30 másodpercen keresztül. A Frostbite stackjének száma 2-vel csökken minden player után akik a debuffos playerhez képest 4 yardon belül tartózkodik. A Frostbite stackje nem mehet 1 alá (tehát max 2 embert érdemes beküldeni)

Kazra'jin:

   

Reckless Charge: Kazra' jin kiszemel magának egy playert, majd pillanatokkal később arra a helyre gurul, ahol az illető állt. A gurulás útvonalát a földön megjelenő fekete sáv mutatja. Ezzel a boss 117.000 Nature damaget okoz mindenkinek, aki az útjába kerül és hátralok mindenkit az érkezési helye 5 yardos körzetében.

Sul the Sandcrawler:

 

Sand Bolt: Sul homokot lő egy random player tartózkodási helyére, ez becsapódáskor 193.000 Nature damaget okoz a célterület 5 yardos körzetében (ajánlott szakítani).

 

Quicksand: Sul futóhomokot idéz egy random player tartózkodási helyére, ami Entrappedet rak a benne állókra. A Quicksand 179.000 Nature damaget okoz mindenkinek 1 másodpercenként 7 yardon belül és Ensnared Debuffot rak rájuk

   

Ensnared: a Quicksandben álló playerek másodpercenként 1 stack Ensnaredet kapnak. Az Ensnared stackenként 15%-kal lassítja a playereket. Ha az Ensnared 5-ös stackre ér, a player Entrapped-et kap.

 

Entrapped: Azok a playerek, akik a Quicksandben állnak megidézéskor vagy akiken az Ensnared eléri az 5 stacket, azok 30 másodpercre mozgásképtelenné válnak (Dispel és mozgáskorlátozást leszedő képességek hatásosak ellene)

   

Sandstorm: Sul ezen képességét periodikusan castolja. A képesség 45.000 Nature damaget okoz mindenkinek 1 másodpercenként 8 másodpercen keresztül, illetve életre kelt minden Quicksandet, ezzel Living Sandet csinálva belőlük.

Living Sand: a földön lévő Quicksandek a Sandstorm hatására 1-1 addá állnak össze, halálukkor pedig Quicksanddé alakulnak vissza ott, ahol elpusztulnak

   

Fortified: ha egy Living Sandet Sandstorm ér, az azonnal maxra healeli és 100%-kal növeli az általa okozott damaget. Ez az effect stackel.

High Priestess Mar'li:

 

Wrath of the Loa: Mar'li Wrath of the Loa-t lő egy playerre, ez 180.000 Holy damaget okoz (ajánlott szakítani).

   

Blessed Loa Spirit: Mar'li egy Blessed Loa Spiritet (valami halvány szellemállatka) idéz maga alá, ez a Spirit elindul a legkevesebb HP-val rendelkező boss felé , ha eléri, akkor visszatölti a boss maximális életének 10%-át. Ha a Spiritet nem ölik meg 20 másodpercen belül, akkor azonnal a bosshoz ugrik és ugyanúgy healeli.

 

Wrath of the Loa: Mar'li akkor használja ezt a képességét, ha Gara' jal megszállja. Wrath of the Loa-t lő egy playerre, ez 215.000 Shadow damaget okoz.

 

 

Gara'jal the Spiritbinder:

   

Soul Fragment: minden második alkalommal, mikor Gara'jal szellemét kiűzik egy Trollból, a szellem ezt a DOT-ot rakja egy random csapattagra. A Soul Fragment 5 secenként 55.000 Shadow damaget okoz az érintettnek és minden tickeléskor 1 stack Shadowed Soul Debuffot is dob rá. Minden Soul Fragment DOT-os ember kap egy Extra Gombot, amivel átdobhatja egy társára a spell damagelő részét (a Shadowed Soul stackjei megmaradnak)

   

Shadowed Soul: a Soul Fragment tickelésekor stackelődő Debuff, minden stackje 3%-kal növeli az illetőt ért összes damaget.

Frost King Malakk:

   

Body Heat: ha valaki damaget kap a Frostbiteos embertől, akkor ez a 8 seces Debuffot kerül fel rá. Mikor a Body Heat lejár az illető 8 seces Chilled to the Bone Debuffot kap.

   

Chilled to the Bone: 8 seces Debuff, fentléte alatt az illető hiába áll Frostbiteos ember mellé, nem lesz képes csökkenteni a stackjét.

Kazra'jin:

 

Discharge: a Normos Overloadot váltja le, ugyanúgy Reckless Charge után aktiválódik és ugyanúgy 20 secre stunnolja Kazrát, azonban ez raid szinten veri vissza a damaget. Minden Kazra'jint ért damage 10%-át Nautre damageként visszaveri minden raidtagra (értsd úgy, hogy X player 100k-s hitjéből mind a 10 raidtag kap 10-10K-t).

Sul the Sandcrawler:

   

Treacherous Ground: az egymást fedő Quicksand kupacok képesek összeállni egy nagyobb homokkupaccá. Az ilyen kupacokból lértejövő Living Sand addok, minden elnyelt kupac után 125% HP-t és damaget kapnak. .

High Priestess Mar'li:

 

Twisted Fate: Shadowed Loa Spirit helyett van. Mar'li "kitépi 2 player lelkét" és Twisted Fate addokat hoz létre belőlük, melyeket össze is köt. Ezek az addok egymás felé menetelnek és közben 250.000 Shadow damaget okoznak 3 secenként minden playernek. A damage azonban annál kevesebb, minél messzebb vannak egymástól a szellem. Ha az egyik add meghal, akkor a másik folyamatos 3 secenkénti 100.000 Shadow AOE-be kezd.

 

 

A szellem kiűzésekor a bosson maradó damage & soft enrage booster (Lingering Pressence) már 15%-os

Minden 2. szelleműzéskor random emberre felkerül a Soul Fragment, ami 5 secenként Shadow damaget okoz Shadowed Soul damage taken növelőt stackel az illetőre. A Soul Fragmenttel együtt egy Extra Gombot is kap a Debuffos, amivel átdobhatja másra a damage-forrást. Az első hullámban 4-6ig kell stackelni majd továbbdobni valaki másnak, második hullámban 10-ig fel lehet engedni (ekkora már kb vége is a fightnak). Ajánlott első körben a Melee bandát végigstackelni, utána mehet a ranged (elég problémássá válhat miatta egy Frostbite soakolás).

Malakk Frostbitejának túléléséhez 2-2 soakoló ember kell, ugyanis első Frostbite tickkel felkerülő Body Heat Debuff lejártát követően az érintett 2 ember 8 secig nem lesz képes csökkenteni a Frostbite stackeket ( ezt a Chilled to the Bone Debuff bitosítja).

Sul Quicksandjei képesek nagyobb "tócsává" összeállni, ha elég közel vannak egymáshoz (konkrétan egymásba lógnak),ezzel NAGYON TÁPOLT Living Sand addok jelennek meg. Ha egy mód van rá, ne stackeljük össze a tócsákat + Sulnak alapból még azelőtt meg kell halnia, hogy szellemet kaphatna.

Kazra'jin megszállt állapotban egy-egy tigrisbukfenc után a Discharge segítségével sunnolja magát 20 secre. Ebben az állapotban minden őt ért damage 10%-át veri csak vissza, DE AZT A DAMAGENKÉNTI 10%-OT MINDEN PLAYER KAPJA NEM CSAK A TÁMADÁST INDÍTÓ ILLETŐ. Itt tilos mindenféle burst, nem árt valami folytonos AOE Heal vagy HealCD sem.

Mar'li Blessed Loa Spiritjei normhoz képest gyorsabban mozognak. Megszállva pedig a playert üldöző lila szellemet leváltja a Twisted Fate. Ekkor 2 lila szellem ugrik 2 playerből (az egyik szellem random melee emberből, a másik a tőle legtávolabbi rangedből) és elindulnak egymás felé, miközben 3 secenként Shadow damaget tolnak a teljes csapatra. Az AOE damage szerencsére annál kisebb, minél messzebb vannak egymástól a szellemek. Picivel Twisted Fate castolása előtt egy Rangednek mindenképp ki kell futni max rangere, majd a megjelenő addokat lassítva, szinkronban meg kell ölni (Stunn, Grip stb ér)

 

 

A bosshoz 2 tax is van : Taxot követve, a HC változásokat okosan kezelve VAGY erőből is lehet ütni (mi pl. az erőből ütést preferáljuk)

A "tax követő" módszerhez 2 tank és 2, de inkább 3 heal kell. Ugye itt a 2 Tank rendesen váltogatja Malakkot, minden spellnél minimalizáljuk a bekapott damaget stb. Erre jönnek rá a HC mechanizmusok.

Malakk Frostbitejának soaklolására össz 2 ember kell. Ha a Setup megengedi, akkor a Healek& Rangedek 2 db 3 fős csoporttá állnak össze, így ha valaki Frostbiteot kap, akkor azonnal van mellette 2 soaker, majd mikor a soakolókon megjelenő Body Heat Debuffból már csak 1 sec van vissza, a másik csapatból 2 ember már ugrásra készen áll a a Frostbiteos közelében, hogy azonnal leválthassák a 2 soakolásra képtelen csapattagot (és így kell egymást 8 secenként váltogatni míg le nem telik a 30 sec).

Kazránál ugyanaz a tanács mint normon: csak észzel ésszel ütögessünk, mert a bukfenc utáni 20 seces Dischargeok alatt már mindenki damagel mindenkit (ugyan csak 10%-ot reflectel, de spellenként 10% damage mindenkitől mindenkire már nagyon fájhat).

Sulnál nincs egetverő változás (mivel még azelőtt meg kell ölni, hogy használhassa a tápolt spelljét), de készüjünk a legrosszabbra és minden Quicksand után menjünk annyira messze a tócsától, hogy a következő nehogy belelóghasson, illetve a felkelő Living Sand addokat se öljük egymásra.

Mar'li megszállásos fázisa sem túl bonyolult, itt a Twisted Fate egy fixates lila szellemállatka helyett 2 egymás felé sétáló raidtag-copy jelenik meg (az egyik Melee emberen jelenik meg, a másik a tőle legtávolabb lévő Rangeden... így a spell előtt egy Ranged szépen rohanjon ki), őket kell lassítás, stunn, grip és egyéb mellett gyorsan és lehetőleg szinkronban megölni. Egy a lényeg: NE KERÜLHESSENEK KÖZEL EGYMÁSHOZ... VAGY LEGALÁBB NAGYON LASSAN TEGYÉK.

Ezen kívül az elkerülhetetlen nehezítés van, a Soul Fragment. Ha ezt megkapja valaki, akkor ugye 5 secenként damaget kap, stacket, amivel mindenből több damaget kap és egy + gombot, amivel átdobhatja másra a damagelő Debuffot. Első hullámban mindenkire 5-6 stacket ajánlott felrakni majd második hullámban emelni 10-re és így tovább... (bár ezen a pontom már vége a fightnak). Folyamatos kommunikáció erősen ajánlott, senki sem szeret a semmiből DOT-ot kapni.

A másik módszer, mikor erőből ütjük, ennek részleteiért kattint a panelra

"B" módszer

 

Az "erőből ütjük" módszerhez 1 tank és 3 heal kell. Itt a tank aggroz mindent, Mar'lit fixen magán tartja, azonban nem mozdítja meg (tehát nem szakítja senki!!!).

Malakk Frostbitejának soakolában nem segít be a fent említett 4 ember, szegény Debuffosnak egyedül kell átvészelni (viszont így a 3 healből 2 tud csak rá koncentrálni).

Ezen kívül Malakkot nem tudják cserélgetni a tankok... hiszen nincs kivel cserélni. Ezt azt jelenti, hogy a Tank biztosan be fog fagyni 15 secekre. Fagyások előtt nem árt ha az illető tud magára rakni HOT-ot vagy valami damage csökkentőt... illetve ebben a 15 secben picit nagyobb healt is igényel.

Kazránál ugyanaz a tanács mint normon: csak észzel ésszel ütögessünk, mert a bukfenc utáni 20 seces Dischargeok alatt már mindenki damagel mindenkit (ugyan csak 10%-ot reflectel, de spellenként 10% damage mindenkitől mindenkire már nagyon fájhat).

Sulnál nincs egetverő változás (mivel még azelőtt meg kell ölni, hogy használhassa a tápolt spelljét), de készüjünk a legrosszabbra és minden Quicksand után menjünk annyira messze a tócsától, hogy a következő nehogy belelóghasson, illetve a felkelő Living Sand addokat se öljük egymásra.

Mar'li megszállásos fázisa sem túl bonyolult, itt a Twisted Fate egy fixates lila szellemállatka helyett 2 egymás felé sétáló raidtag-copy jelenik meg (az egyik Melee emberen jelenik meg, a másik a tőle legtávolabb lévő Rangeden... így a spell előtt egy Ranged szépen rohanjon ki), őket kell lassítás, stunn, grip és egyéb mellett gyorsan és lehetőleg szinkronban megölni. Egy a lényeg: NE KERÜLHESSENEK KÖZEL EGYMÁSHOZ... VAGY LEGALÁBB NAGYON LASSAN TEGYÉK.

Ezen kívül az elkerülhetetlen nehezítés van, a Soul Fragment. Ha ezt megkapja valaki, akkor ugye 5 secenként damaget kap, stacket, amivel mindenből több damaget kap és egy + gombot, amivel átdobhatja másra a damagelő Debuffot. Első hullámban mindenkire 5-6 stacket ajánlott felrakni majd második hullámban emelni 10-re és így tovább... (bár ezen a pontom már vége a fightnak). Folyamatos kommunikáció erősen ajánlott, senki sem szeret a semmiből DOT-ot kapni.

 

 

Tank Heal Dps
Blood Dk POV    
- -

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016